Artykuł dot. tematyki:
Seria projektów opakowania, etykiety, projektowanie etykiet, opakowań, projekty opakowania reklamowego...
Seria opakowań, projekty opakowań, etykiet dla jednej "rodziny" produktów
Kiedy bierzemy pod uwagę wyznaczenie jednej rodziny produktów, których produkcją się zajmujemy, zazwyczaj mamy problem z uwzględnieniem odpowiednio przyciągającego opakowania. Taka kwestia zdecydowanie bardziej pozostaje oparta na podstawie danych wyznaczników. Projekt opakowania, etykiet powinien być przejrzystym, czytelny, ale także kolorowy, skupiający się na „punktach odblaskowych” oczywiście nie w dosłownym znaczeniu tego stwierdzenia. Rodzina produktów powinna być wyznaczona na podstawie serii podobnych opakowań (serii etykiet), aby od razu można było stwierdzić, że dany produkt lepiej działa, kiedy jest używany z innymi z tej samej serii.
Podobny projekt opakowań, etykiet tworzy spójny zestaw wizualny
Wiadome jest, że projekt opakowań danych pudełeczek, które mają stanowić kluczową formę wizerunku produktu znacznie lepiej prezentują się, kiedy są przedstawione na podstawie konkretnego wzoru. Łatwiej jest odnaleźć taki produkt z konkretnej rodziny, kiedy mowa jest o podobnych pudełeczkach. Tutaj
projekty opakowań, etykiet mogą nieco różnić
się miedzy sobą, jednak sam styl tworzenia powinien wskazywać na podobny produkt, tą samą markę. Podobizna przedmiotów z jednej rodziny musi być uwzględniona, ponieważ daje to konkretny zarys ich działań. Przykładowo seria kosmetyków dla pan, zdecydowanie bardziej widoczne są te kosmetyki, które pozostają zaprezentowane poprzez jedną linię opakowań. Takie właśnie opakowania reklamowe, etykiety reklamowe doskonale wpływają także na podświadome myślenie człowieka. Zwykle zauważa się, że ich działanie jest dopiero skuteczne i zauważalne, kiedy mowa jest o korzystaniu z kilku produktów jednej rodziny. Na podstawie tworzenia, trzeba uwzględnić konkretną serię kolorystyczną. Bazą może być tło białe, zaś różnić może się zmieniającymi się kolorami wieczka, które wskazuje na konkretny produkt. W przypadku produktów kosmetycznych zazwyczaj uwzględnia się opakowania, które mają bardziej wyrazisty charakter. Zauważono, że projekt opakowania, etykiety zdecydowanie bardziej przyciąga klientki, kiedy jest mowa odnośnie bardziej widocznej kolorystyce. Tutaj można uwzględniać nawet typowo kobiecy kolor róż. Młode kobiety skupiają się na bardziej odważnych wizerunkach opakowania, przez co utożsamiają je ze sobą.
Projekty opakowań, etykiet reklamowych w jednej serii
Wielu producentów dba o wizerunek swojej firmy, kiedy mowa jest o wprowadzeniu nowej serii kosmetyków. Jedna rodzina tych kosmetyków wskazuje na
wykorzystanie podobnych opakowań, aby wszystko
można było odpowiednio ze sobą kojarzyć. Projekty opakowań, etykiet zdecydowanie bardziej zachowują się w pamięci konsumenta, jeśli mogą korzystać z różnych produktów, opartych na podobnym wizerunku. Podobny projekt opakowania, etykiet kilku produktów to przede wszystkim zastosowanie określonego deseniu, który tylko nieznacznie się wyróżnia. Co może być uznane za rodzinę produktów? Przede wszystkim produkty przykładowo z serii kosmetycznej przeznaczonej do pielęgnacji włosów. Mogą być to zarówno szampony, lakiery do włosów, jak i pianki, czy odżywki wzmacniające strukturę włosa.
Opakowanie reklamowe, etykiety do takiej
rodziny produktów powinno być odpowiednio zaakcentowane. Zazwyczaj uwzględnia się konkretną podstawę, przykładowo jakiś kolor, deseń, czy wizerunek kobiety, dziecka, mężczyzny, czy czegokolwiek innego wskazujący na taki właśnie typ produktów. Daje to z pewnością poczucie tego, że w każdej chwili można odnieść się do podobnych produktów, aby używać ich jednocześnie dla lepszego efektu. To pozwoli z pewnością wyznaczyć bardzo dokładnie projekt opakowania, etykiety, które najlepiej będzie cechowało daną rodzinę produktów. Klientom z pewnością ułatwi to wybór podczas robienia zakupów, a także wybranie odpowiedniej marki.
powrÓt do listy ARTYKUŁÓW
Pozostałe artykuły
Projektowanie opakowań, etykiet reklamowych to bardzo specjalistczne
zagadnienie. Projekt opakowania, przemyślane projekty etykiet
to podstawa funkcjonowania produktu na półce sklepowej .
Skuteczne projektowanie opakowań, etykiet trafia lepiej do odbiorcy Zaplanuj życie produktu, projektowanie opakowań, etykiet reklamowych pomoże ci w tym Plany marketingowe a wynikające z tego projekty opakowania reklamowego Estetyka w reklamie, dobre projekty opakowań, etykiet reklamowych nie powstają codziennie Projekt opakowania, etykiety decyduje o końcowym odbiorcy Produkt potrzebuje świeżości, nowy projekt etykiety i opakowania potrzebny od zaraz Lifting opakowania, czyli projektowanie nowej etykiety reklamowej czy też opakowania reklamowego Wizerunek firmy a projektowanie skutecznych etykiet, opakowań reklamowych Dobry projekt opakowania, etykiety zwykle wypływa z identyfikacji wizualnej marki Seria opakowań, projekty opakowań, etykiet dla jednej "rodziny" produktów
Zobacz
wszystkie artykuły dot. projektowanie opakowań, projekt opakowania, projekty etykiet, opakowań...